Headlines News :
Home » , » Ayam BARU Boleh Jawatan POLITIK... Berkokok Mengajak Lawan Dengan Kokok Sambil Mengacau TAIK...

Ayam BARU Boleh Jawatan POLITIK... Berkokok Mengajak Lawan Dengan Kokok Sambil Mengacau TAIK...

Written By The Turtle Kick on Sunday 26 July 2015 | 5:14:00 pm



Didalam dunia politik ini semuanya mencari salah dan silap lawan masing-masing tidak kira perkara itu betul berfakta atau dengar-dengar cakap kosong dikedai kopi sahaja.

Bagi pihak kerajaan yang ada hari ini telah membuat semua kehendak rakyat yang  mana contohnya seperti kerajaan negeri Terengganu hari ini.

Bagi pembangkang (PAS) sekarang ini memang kerja hakiki mereka mencari silap pentadbiran kerajaan mahun pun UMNO serta Barisan Nasional hari ini dengan pelabai ISU yang direka demi melihat sesubah kerajaan dan parti  lawanya itu kuat atau tidak.

Yang  BAGUSnya mereka ini telah mengingati akan setiap Adun dan kerajaan yang menerajuainya hari ini terus membaiki setiap kelemahan yang ada dengan perubahan demi perubahan yang diberikan itu.

Contoh terbaru dengan kritikan berbau fitnah  yang dilemparkan oleh Ahmad Amzad Hashim yakni Ketua Penerangan PAS Kawasan Kuala Terengganu yang juga Presiden Gerakan Anak Terengganu Insaf (GANTI) yang menyatakan kerajaan hari ini salah menggunakan duit rakyat dengan pelbagai perkara-perkara yang tidak masuk diakal.
Antara ayat yang disebarkan di dalam akaun Facebook beliau hari ini dengan kenyataan “ Saya DENGAR rasa kesal sungguh anak syarikat kerajaan negeri Percetakan Yayasan Islam Terengganu tak lagi……….. Kerana sikit-sikit beri kepada yang tertentu sahaja”.

Kenyataan SAYA DENGAR itu adalah salah satu prosa kata FITNAH JAHAT yang mana tidak mempunyai BUKTI dan FAKTA yang diatas perkara yang dibangkit oleh beliau.

Umum sedia maklum saudara Amzad ini baru sahaja dilantik sebagai Ketua Penerangan PAS Kuala Terengganu dan semestinya beliau sendiri mahu mencari KPI atau publisiti melalui kutukan kepada lawannya.

Orang tua-tua ada berkata… kalu AYAM baru masuk bong…(tempat belage ayam) ini akan sentiasa berkokok dan mendabik dada apabila kokokkannya segera dibalas oleh lawannya…

KOKOKkan itu pula telah berBAU FITNAH dan mungkin ingin menjadi JAGUH dalam kalangan AYAM-AYAM Pencen yang ada dari kalangan mereka…kih..kih..kih..

Amzad juga dikenali semasa zaman muda penuh dengan MAKSIAT??? Adakah BETUL cakap-cakap kedai KOPI ini???

Kalau SALAH Sila Jawap… dan KALAU BENAR… SILA DIAMKAN DIRI>>>>???


Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Parti Amanh Negara

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2011. The Turtle KICK - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Mas Template